Bestselgere

Informasjon

Tilbud

Kundeservice!

Vi i Lineas Hus AS ønsker så gjerne at du skal være fornøyd med oss. Vi vil derfor gjøre alt vi kan for å gi deg en så trygg og god kjøpsopplevelse som vi bare kan. Vi ønsker at du gir oss tilbakemelding dersom du lurer på noe eller om noe har gått galt.

Husk!

Dersom du er misfornøyd med oss så si det til oss! Dersom du er fornøyd med oss så si det til andre!

Ordrebekreftelse

Det sendes automatisk ut en ordrebekreftelse til din e-post etter at bestillingen er gjennomført. Får du ikke denne så kontakt oss enten på telefon eller e-post.

Betaling

Kortbetaling gjør du trygt og sikkert med Paypal. Du må ikke ha en konto hos Paypal for å betale med Paypal! Du kan benytte alle kort som har Visa eller Mastercard logo. De fleste bankkort i Norge har i dag Visa, og du trenger derfor ikke et eget kredittkort for dette. Varene pakkes og sendes så snart betaling er registrert hos oss.

Priser

Alle priser er NOK og inkludert merverdiavgift / mva.

Frakt og levering av varer

Vi sender varene normalt innen 1-3 dager, og så snart vi har registrert din betaling. Varene sendes via Posten og Bring og du vil motta en link pr. e-post der du kan spore varene dine. Forsendelsen tar ca 1-3 dager, og 4-5 dager i enkelte områder. Varene kan også hentes kostnadsfritt på vårt lager i Sande i Vestfold. Du velger leveringsmetode når du handler.

Porto er satt til en fast pris på kr. 129.-. Henter du varene selv betaler du ingen porto, dette avtales med oss via mail eller telefon.

Ønsker du å få tilsendt store og tunge ting som småmøbler er fraktprisen kr. 200.-.

Frakt og levering av varer til Svalbard

Minipakker til Svalbard har en fraktkostnad på kr 240.- pr. sending. Minipakker er pakker under 1 kilo og mål under 31x21x6 cm.

Servicepakker til Svalbard har en fraktkostnad på kr. 300.- pr. sending. Servicepakker er pakker mellom 1 til 35 kilo og mål over 31x21x6 cm.

Ifølge merverdiavgiftsloven vil momsbeløpet på varer som skal sendes til Svalbard bli trukket ifra. 

Retur og angrerett

Du har selvfølgelig full angrerett når du handler hos oss. Det betyr at du i 14 dager etter kjøpet kan sende varene tilbake til oss og få pengene tilbake. Varene må selvsagt være uåpnet, ubrukt og i samme stand som de ble mottatt. Ved retur av vare fordi du angrer på kjøpet eller ønsker å bytte i noe annet betaler du returkostnadene. 

Vi tar ikke salgsvarer i retur!

Dersom det er feil eller mangler ved en vare, eller produktet ikke svarer til dine forventninger, gi oss beskjed på telefon eller e-post og vi finner den beste måten å utbedre dette på. Ved retur av varer må dette avtales på forhånd. Ved feil på vare betaler vi returkostnadene.

Husk å ta vare på originalemballasje på varen dersom du skal returnere den!

Hvis du skal returnere en vare må du laste ned og fylle ut angrerettskjemaet og legge dette ved varen:

Last ned angrerettskjemaet her

Du må også gi oss beskjed på telefon eller e-post om du vil ha en annen vare eller om du vil ha tilbakebetalt pengene. Hvis du vil ha pengene tilbake må du oppgi kontonummeret som du ønsker at vi skal betale deg tilbake på. 

For at du skal kunne benytte deg av angreretten har du noen plikter og oppgaver:

  • Forbrukeren har rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å gi melding til selgeren innen 14 dager etter at varen er mottatt.(jf. Angrerettloven § 11)
  • Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side. (jf. Angrerettloven § 12 punkt a)
  • Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).

Skade ved levering: Finner du at pakken er svært ødelagt eller skadet under transport kontakt transportselskapet/posten og få dette dokumentert! Sjekk alltid varen ved mottak og kontakt oss så snart som mulig. Vi sjekker alle varer for skade før de sendes fra oss!

Varer som returneres skal ikke sendes i postoppkrav!

Uavhentede pakker

Henter du ikke pakken din når den ankommer ditt leveringssted, blir den automatisk sendt i retur. Dette koster naturligvis penger. Uavhentede pakker vil derfor faktureres kunde for faktiske kostnader for porto og returporto. Du vil få tilbakebetalt pengene for varen på kortet ditt, men ikke utgifter knyttet til retur. Dette er i tråd med Forbrukerrådet. 

Sikkerhet

Alle kundeopplysninger er konfidensielle og vi vil kun bruke disse opplysningene i forbindelse med kjøp på www.lineashus.no og for å kunne gi deg informasjon om dine ordre. Kundeopplysninger vil ikke bli levert eller solgt videre.

Feil

Vi tar forbehold om eventuelle feil i priser i vår nettbutikk www.lineashus.no.
Skulle slike ting oppstå vil vi ta kontakt med deg, vi blir helt sikkert enige på beste måte.

Alder

Du må være over 16 år for å handle på www.lineashus.no.

Forbrukerkjøp av varer over internett

Ut over disse kjøpsbetingelsene gjelder forbrukerombudets standard betingelser for forbrukerkjøp av varer over internett:

http://www.forbrukerombudet.no/asset/3215/1/3215_1.pdf